Monday, October 24, 2011

Warming Gift




Når man ankommer Norge for første gang fra tropisk klima, er det greit å ha noe varmt i ull for ikke å fryse ihjel. Strikket et sett fra Drops i Nepal. Jeg ble veldig fornøyd med det, og fikk veldig lyst til å beholde det selv, men ga det bort. Tror jeg må kjøpe mer Nepal og strikke et slikt sett til meg selv også. Oppskriften var enkel og veldig kjapp å strikke. Gaven ble godt mottatt er tatt i bruk allerede. Tror jeg skal være egoistisk å strikke et sånt sett til meg i løpet av vinteren.

When you arrive Norway for the first time and are used to a tropical climate, it's a real good thing to have something warm made of wool not to freeze to death. This is knitted in Nepal and with a pattern from Drops. I am so pleased with it, and I really wanted to keep it myself, but I gave it away as planned. I think I have to buy more Nepal and knit one set for myself tool. The pattern was easy and a real fast knit too. The gift was well received and she uses it already. I think I'm going to be selfish and knit myself one this winter.

4 comments:

Aase said...

Det var utrolig lekkert.

Flink du er til å strikke. :)

Marion said...

Wow, så lekkert! Skjønner at det gikk fort å strikke ja;-)

Unknown said...

Skikkelig lekkert .-)
Blir så misunnelig på deg som greier og strikke knuter. Skal innrømme at jeg gir opp før jeg har prøvd ordentlig

LivM said...

Nydelig sett du har strikket!