Friday, October 08, 2010

In Progress

Jada, det har ikke blitt så mye blogging i det siste. Det har ingenting med at jeg ikke strikker, men mer med at jeg ikke har fått noe ferdig enda. Har også måtte rekke opp en del ting i det siste, og det er overhodet ikke noe morsomt. Noe har da blitt ferdig. Jeg har klart å få ferdig et par Blueberry Waffle sokker i str.38. Sokkene er strikket på pinne 2,5 mm og i Austermann Step.

Well, not much updates around here lately. It's got nothing to do with me not knitting, but more about the fact I haven't really finished that much. I've frogged a couple of projects lately. They are knitted on needles 2,5mm in Austermann Step.

Har startet på et par votter. Det skulle bli en julegave, men de ble (dessverre) for små for mottakeren. Derimot passer de mine hender helt perfekt. Mønsteret heter Anemoi Mittens og er designet av Eunny Jang. Veldig fint mønster, selv om dette er et mønster man må konsentrere seg om. Jeg har strikket mine i Knit Picks Palette på pinne 2,5 mm.

I've started on a pair of mittens. They were supposed to be a Christmas present, but (unfortunately) they are too small. They fit me perfectly though. The pattern is Anemoi Mittens designed by Eunny Jang. Very nice pattern, but this is not a tv-knit. I use 2,5 mm needles and Knit Picks Palette.

6 comments:

Strikkelena said...

Det er jo ikke dumt med pene votter til deg selv heller da :-) Imponert over det mønsteret på pinne 2,5!

nragnhild said...

Sånn flaks at vottene passer deg bra da, når de allikevel ikke skulle passe de tiltenkte hendene...! :)

hobbyvenn said...

Nydelig vott! Og fine sokker også.

Fru Keilegavlen said...

Så flotte vottane vert!! Gode, varme og flotte sokkar og.

tess said...

Så fine votter! Må jo lage noe fint til oss selv også!
Flotte sokker også.
God helg!

Meta said...

Lekre votter! Kjekt med ting til seg selv,også.

Rekke opp er det verste jeg gjør. Har en stygg tendens til å havne som UFO etterpå...

Tusen takk for besøket i bloggen min. Setter stor pris på det.:)

Ønsker deg en herlig helg!:)