Saturday, June 27, 2009

Cute dress and a break

Jeg må strikke litt annet enn sokker for tiden, selv om jeg har blitt veldig hekta på sokker. Har strikket nok en Little Sister Dress. Denne gangen i Drops Extra Fine Merino. Meningen var å få en større kjole, og det fikk jeg. Skal prøve en gang til, men da skal jeg i tillegg øke maskeantallet.

I have to knit something else besides socks at the time, even though I'm completely hooked on knitting socks. I have knitted another Little Sister Dress. This time in Drops Extra Fine Merino. I hoped to get a bigger dress, and I did. Next time I increase the number of stitches as well to get an even bigger size.

10 comments:

Torunn Skjærstad Moen said...

Jeg syns den ble nydelig! God helg fra Asterix.

Hanne said...

Den kjolen var kjempe fin, kjempe fin farge. Ønsker deg ei fin helg :)

KRØLLEMIKKEL said...

Fin kjole.
God helg!

heidisu said...

Så søt kjole! Må si jeg er imponert over dere sokkestrikker i 52ppIII, jeg hadde aldri klart 52 par på et år:-)
Ha en fin (det som er igjen av den) helg!

Hannes hage said...

Veldig søt kjole, også så nydelig farge.

Unknown said...

Hei på deg... Herlige disse ble..
Lykke til med sokke strikkingen og kjekt med Nita som er så snill og tenke på ei sokkegal jente...
Ha en fin sommer videre... Sommer klem fra meg til deg...

mimouna said...

De kjolene er så søte, nydelig farge på denne.

Fortsatt god sommer! :o)

sissel said...

Kjempe koselig kjole:) den som hadde en liten frøken å strikke til*sukk**

-Anette- said...

Nydelig kjole =)

Anonymous said...

Hi,

I begin on internet with a directory