Tuesday, March 10, 2009

Awards


Jeg har fått to awarder i det siste. Den ene fra Baddie og med den følger også litt spørsmål.

Med awarden følger det 5 spørsmål som skal besvares:
1.Tidenes Norske låt
2.Den beste festlåt
3. Din fineste, rolige låt
4. 80 talls sang
5. Nevn en sang og hvorfor

1. Tja, det er vanskelig å velge tidenes norske låt, men jeg tror kanskje jeg vil si Tyven, tyven med DumDum Boys.
2. Beste festlåt, tja, vanskelig det også, men It's raining men med The Weather Girls skaper alltid stemning.
3. Mange, men akkurat nå Remember yesterday med Skid Row.
4. En 80-talls sang, ja, In Real Life med Randy Crawford.
5. Fire and Rain med James Taylor fordi den er utrolig fin.

Jeg gir utfordringen videre til:
* Nita
* Tittei
* allium
* Blomstermamma
* Erica


Den andre awarden jeg har fått er fra Ruth@. Tusen takk!
Hvem skal jeg sende den videre til? Tror de fem over får denne awarden også, det fortjener de absolutt.

1 comment:

Marie said...

It`s raining men - helt klart en låt som kan få upp feststämningen och folk på dansgolvet.