Friday, August 08, 2008

OL-knitting

Det er allerede tredje dagen i OL, så nå må jeg få opp farta. Det første bildet er tatt midt under åpningsseremonien i dag, og det siste bildet er tatt nå i kveld! Framgang, framgang ... Det går veldig fort å strikke på pinne 5 med cotton angora. Jeg ser at det kan hende jeg har tatt på meg litt lite på denne alongen, men jeg tror jeg skal rappe idéen fra Ravelry om WIPwrestling. Dvs. blir jeg ferdig med Lady February Sweater før fristen, skal jeg strikke ferdig flest mulig WIP før OL er over.


It's already the third day in the Olympics, at least if you count from the day Norway played the first soccer game against the USA, and won. I have to knit. The first picture is taken early at the start of the opening ceremony, and the last picture is taken tonight. Progress, progress ... It's easy and fast to knit with needle 8 and cotton angora. I think I might have taken on a too small project for this along, but I think I'm going to steal the excellent idea from Ravelry about WIPwrestling. That means if I finish the Lady February Sweater before deadline, I finish as many WIPs as I can before the Olympics is over.




Another weekly question from Secret Pal 12.
Would you ever consider entering your knitting in a competition?
Naa, I don't think so, no! I knit for my own pleasure and from time to time I knit presents to people I know, so my answer is no.

2 comments:

LivM said...

Spennende prosjekt du har på gang! Lykke til !

Bente said...

Så flott den blir! Herlig farge også. Gleder meg til å se den når den blir ferdig.
Jeg mangler bare litt småpusling med prosjektet mitt før jeg hiver meg over WIP-ene mine jeg, også. Det går unna med tykke pinner!