Tuesday, October 31, 2006

Halloween

I dag er det halloween. Egentlig en tradisjon jeg ikke skjønner hvorfor vi nordmenn skal ha, siden vi ikke er katolske, men handelsstanden vil vel ha mersalg da.

Vinteren har kommet med snø og ruskevær. Skikkelig surt ute, og ikke har vi hatt besøk av mange utkledde barn heller.

Har hatt litt problemer med å laste opp bilder, men nå har de kommet på plass. Ikke alltid nettet er på min side.

Jeg har nå strikket ferdig VIF-genseren og har kun festing av tråder og å brodere VIF foran på genseren igjen. Skal nok få den ferdig i kveld, slik at den kan varme en gutt i morgen.

Har også strikket et par sokker til lillegutt i garnet jeg fikk av min hemmelige venn i september. Tulla hadde også lyst på sokker fra samme garnet.

Har tatt fram julekalenderen til lillegutt. Må jo snart gjøre den ferdig om den skal være klar til 1.desember.

No comments: