Tuesday, June 27, 2006

Sommerferie


Mitt første innlegg i bloggen. Skal etterhvert prøve å oppdatere med jevne mellomrom her inne. Kommer nok til å være mest hobbyting som blir lagt ut her. Har en stor plan om å bli ferdig med alle uferdige prosjekter. Det er så typisk meg å begynne på mange prosjekter og gjøre dem nesten ferdige. Har en marius-genser i str.2 år som kun mangler montering, to par sokker som mangler å feste tråder, en nøstebarn-genser som mangler festing av tråder, en nøstebarn-dress som mangler festing av tråder og sying av knapper, diverse duker, 1 adventskalender og et par julebilder som ikke er ferdigbroderte osv. Målet er å bli ferdig med prosjektene før kalenderåret er omme. Jeg har nok helt sikkert begynt på en haug med nye prosjekter, men mitt store forsett er å gjøre meg ferdig med påbegynte prosjekter. Så får vi se hvor lenge det holder.

Akkurat nå har jeg funnet ut hva jeg skal gi barnehageansatte til jul. Ja, jeg vet at det er lenge til jul, men fikk nemlig den gode idéen å gi de ansatte ullsokker. Det må da være noe for barnehageansatte???!! Så nå har jeg strikket et par sokker fra Drops design, og er i gang med et par vanlige raggsokker.
Har også nettopp strikket en Babyborn-kjole, til tulla sin store glede.


Det hører med lue og sokker også. Skal få strikket dem i løpet av sommeren også. Fikk sansen for å strikke dukkeklær. Gøy, morsomt for tulla og fort ferdig. Kommer nok til å bruke en del garnrester på det ja.

Denne kvelden her har gått med til å gå opp og ned til lillegutt som ikke har hatt en rolig kveld i dag, så det blir nok tidlig kveld her i redsel av nok en dårlig natt.

No comments: